بومی سازی در تامین تجهیزات و ملزومات پزشکی

رییس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران عنوان كرد

بومی سازی در تامین تجهیزات و ملزومات پزشکی به گزارش مین فود، رئیس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران اظهار داشت: باوجود مشکلات گوناگون در امتداد تامین تجهیزات از ظرفیت تولید داخل بهره برده ایم.


به گزارش مین فود به نقل از ایسنا، مهندس سیدحسین صفوی در افتتاحیه نمایشگاه تجهیزات و ملزومات پزشکی، آزمایشگاهی و دارویی، اظهار داشت: رفع مشکلات در بحث تولید و واردات همیشه بسیار حائز اهمیت بوده و در سالهای قبل با برنامه ریزی های انجام شده توانستیم برای آنها چاره اندیشی داشته و اقدامات لازم را انجام دهیم.
وی با اعلان اینکه با برنامه ریزی های انجام شده توسط هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران درباب موضوع تامین تجهیزات پزشکی مشکلی نداشته ایم، اضافه کرد: همانند گذشته در امتداد بومی سازی محصولات کشور اقدام خواهیم کرد و حتی بیش از سابق این همراهی توسط هیات امنا صورت خواهد گرفت.
رئیس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران اشاره کرد: این نهاد تمام تلاش خودرا در امتداد تامین تجهیزات و ملزومات پزشکی راهبردی کما فی السابق و حتی بیش از گذشته خواهدنمود.
نمایشگاه تجهیزات و ملزومات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارویی با حضور مدیران صنعت دارو و تجهیزات پزشکی، امروز(پنجشنبه ) ۱۹ مهر ۱۴۰۳، راه اندازی شد.
نمایشگاه ایران مد ۱۴۰۳، با حضور بالاتر از ۲۵۰ مشارکت کننده فعال، بالاتر از ۱۵۰ شرکت تولید کننده و بالاتر از ۵۰ شرکت دانش بنیان در محل نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب، شروع به کار کرد.
به گزارش وبدا، رویکرد نمایشگاه ایران مد در امسال، مطابق با شعار سال ۱۴۰۳، جهش تولید با مشارکت مردم بوده و هدف، پشتیبانی از تولیدگنندگان داخلی است.




منبع:

1403/07/20
11:01:49
5.0 از 5
60
تگهای خبر: برنامه , بیمار , پزشك , دارو
این مطلب مین فود مفید بود؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۱
مین فود - رژیم غذایی minfood

اطلاعات



مین فود

مین فود یا غذای کمتر: رژیم غذایی

تماس با ما

روشهای تماس با مین فود از طریق ایمیل، شبکه های اجتماعی است
minfood.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مین فود محفوظ است