افزایش منابع مالی و انسانی درخواست انتقال خون از دولت چهاردهم

معاون فنی اداره كل انتقال خون استان تهران مطرح كرد

افزایش منابع مالی و انسانی درخواست انتقال خون از دولت چهاردهم به گزارش مین فود، معاون فنی اداره کل انتقال خون استان تهران با اشاره به اینکه توجه به ابعاد مالی و نیروی انسانی جزو خواسته های سازمان انتقال خون از دولت چهاردهم به حساب می آید، اضافه کرد: اگر نیروی انسانی سازمان انتقال خون به اندازه کافی نباشد، قطعا نمی توان پایگاه سازمان انقال خون در سطح شهرها را افزایش داد.


دکتر امیرمسعود ناظمی در گفتگو با ایسنا، درباره مطالبات سازمان انتقال خون از دولت چهاردهم اظهار داشت: سازمان انتقاال خون مانند خیلی از سازمان ها و ارگان های دیگر تلاش می کند که منابع مالی و انسانی خویش را افزایش دهد. ازاین رو افزایش منابع انسانی و مالی جزو خواسته های سازمان انتقال خون بشمار می رود.
وی در رابطه با لزوم تأمین و ایجاد زیرساخت ها هم اضافه کرد: قطعا، امکان پیشرفت ادارات و ارگان ها بدون ارتقاء زیرساخت ها دشوار می باشد. سازمان انتقال خون بخصوص اداره کل انتقال خون استان تهران در ارتباط با زیرساخت ها به حمایت دولت نیاز دارد.
معاون فنی اداره کل انتقال خون استان تهران در رابطه با زیرساخت های موردنیاز اظهار نمود: سازمان انتقال خون در ارتباط با سردخانه های نگهداری پلاسما با چالش و مشکل مواجه می باشد. سردخانه هایی که محل نگهداری پلاسما هستند با یخچال و فریزر معمولی متفاوت می باشد و به فضای بزرگ نیاز دارد. ساخت و تأمین تجهیزاتی مانند سردخانه های نگهداری پلاسما هزینه بر است و ساخت تجهیزاتی از این دست به اعتبار دولتی نیاز دارد.
ناظمی در رابطه با بعد منابع انسانی هم اظهار داشت: سازمان انتقال خون خواستار افزایش ردیف استخدامی نیروها است. اگر نیروهای انسانی سازمان انتقال خون افزایش یابد، میتوان خدمات بیشتری به اهداکنندگان و مراکز درمانی ارائه نمود.
وی در رابطه با لزوم افزایش نیروی انسانی سازمان انتقال خون تصریح کرد: هم اکنون، پایگاه های سازمان انتقال خون در سطح شهر مستقر است. اگر نیروی انسانی سازمان انتقال خون به اندازه کافی نباشد، قطعا نمی توان پایگاه سازمان انقال خون در سطح شهرها را افزایش داد.
معاون فنی اداره کل انتقال خون استان تهران اظهار داشت: توجه به بعد مالی و نیروی انسانی، خواسته های سازمان انتقال خون از دولت چهاردهم بشمار می رود.



1403/03/29
09:02:23
5.0 از 5
256
تگهای خبر: پیشرفت , خدمات , درمان , هزینه
این مطلب مین فود مفید بود؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۵
مین فود - رژیم غذایی minfood

اطلاعات



مین فود

مین فود یا غذای کمتر: رژیم غذایی

تماس با ما

روشهای تماس با مین فود از طریق ایمیل، شبکه های اجتماعی است
minfood.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مین فود محفوظ است