استقرار آمبولانس تمام وقت در معدن طزره دامغان

باهدف خدمات دهی به ۴۳ معدن طزره صورت گرفت

استقرار آمبولانس تمام وقت در معدن طزره دامغان مین فود: سمنان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از استقرار یک دستگاه آمبولانس و لوازم و تجهیزات ایمنی در پایگاه امداد و نجات طزره شهرستان دامغان آگاهی داد.


یادگار احمدی با بیان این خبر اظهار داشت: بمنظور تجهیز و ارتقا خدمات امداد رسانی و نجات در معادن زغال سنگ این آمبولانس و لوازم و تجهیزاتی امدادی و ایمنی توسط وزارت صمت اختصاص داده شده و در پایگاه امداد رسانی و نجات منطقه طزره در شهرستان دامغان استقرار یافت.
وی ادامه داد: باتوجه به تعدد معادن زغال سنگ و گستردگی نیروی کار در منطقه طزره این آمبولانس با تجهیزات کامل و با اعتباری بیش از ۳۰۰ میلیاردریال بمنظور بهبود و ارتقا خدمات امدادرسانی و نجات به معادن اختصاص یافته است.
وی افزود: امروز در مراسمی نمادین با حضور مسئولین استانی و منطقه این دستگاه آمبولانس به پایگاه امداد و نجات تحویل داده شد.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اشاره کرد: همین طور در این مراسم لوازم و تجهیزات امداد و نجات شامل دستگاه های تنفس مصنوعی، کمپرسور شارژ، ست هیدرولیک امدادی، جک هیدرولیک، تجهیزات و وسایل مورد نیاز آتش نشانی و غیره به اعتباری بیش از ۲۰۰ میلیاردریال به پایگاه امداد و نجات تحویل داده شد.
وی افزود: در منطقه طزره ۴۳ معدن زغال سنگ با ظرفیت اسمی حدود ۵۰۰ هزار تن در سال فعالیت می نمایند که بیش از ۱۸۰۰ نفر در این معادن مشغول به فعالیت هستند.
احمدی با اشاره به ظرفیت ها و رتبه های برتر کشوری استان در بخش معادن اظهار داشت: استان سمنان از نظر تولید زغال سنگ در کشور دارای رتبه سوم را دارا است.




منبع:

1403/07/15
11:52:28
5.0 از 5
101
تگهای خبر: ایمنی , خدمات , دستگاه , صنعت
این مطلب مین فود مفید بود؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۴
مین فود - رژیم غذایی minfood

اطلاعات



مین فود

مین فود یا غذای کمتر: رژیم غذایی

تماس با ما

روشهای تماس با مین فود از طریق ایمیل، شبکه های اجتماعی است
minfood.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مین فود محفوظ است